Birsta med Alex..

Nu skall jag snart väcka min lilla prinsessa som sover sött bredvid mig i soffan och sedan åka och plocka upp Alex för en tur till Birsta.
Har suttit och funderat på om det är nått jag ska köpa.
JA! En ny stor skjorta eftersom jag rev sönder min i bilen förra helgen när vi skulle till "Tranan" och bada.
Och möjligtvis ett par skor, jag är ute efter ett par basketkängor. Vill egentligen inte köpa ett par nya, men hittar inga på tradera i min storlek.
Jag vill ha slitna basketkängor, tycker de är snyggast.
Ska kasta ett öga på en ny jacka åt Mojjo med. En mjuk och go sommarjacka.

Jag vill bada.. är lite sugen på att åka till Berga ikväll och ta ett kvällsdopp trots det blåsiga och trista vädret.
Ett nattdopp med Alex kanske? Är det sommar så är det sommar och snart är semestern slut så man får väl passa på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0