Bokat en ny tid..

Nu blir mammsen glad.
Jag har bokat en ny tid med Maria.
Vad jag skall göra är ännu lite för genant att berätta men avslöjar det efter jag varit där.
Nu lät det som jag skulle göra en bikinivaxning eller en bröstförstoring men ICKE!
Redan nervös och det är 1 vecka kvar, hur kommer jag se ut dagen innan då?

Det är Tias som lurat in mig på det här, han har en konstig förmåga att få mig att våga göra saker jag tidigare inte vågat.
Men jag har nog samma inverkan på honom, tänker på söndagens lilla roadtrip. Men de va han som ville göra de.
HAHA!

Nä nu ska jag fortsätta gruva mig och jaga lite kunder.


Kommentarer
Postat av: bgn

Skulle gärna byta med dig? Kram

2008-08-12 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0