Dagens 080819

Kläder: Blå jeans - VILA, svart linne . Gina Tricot, rosa randig kofta - BikBok, svarta strumpor - intersport.
Smink: kajal och mascara
Frisyr: Utsläppt med en massa ruffs.
Bild: Dagens bild från jobbdatorn blir... jag och min kära vän Fredde en blöt kväll på stan.



Läsning: Ett protokoll från ett kundmöte.
Låt: Leona Lewis - Bleeding love. (Många härliga minnen från Luleå)
Mat: IKEA-frukost för 10 kr och en bit mandeltårta.
Vill ha: En kopp kaffe och en chokladbit.
Favorit: Min almenacka där månaderna inte är i rätt odning.
Köp: Tuggummi.
Humör: Började dagen med ett gräsligt humör, men nu är det på topp igen.
Göromål: Lunchtid, sitter och pluggar in protokollet.
Borde: Göra precis det jag gör.
Längtan: Tills jag får åka till STHLM och jobba med Rajje.
Beroende: Tuggummi och Kaffe.
Roligaste: Frukosten på IKEA och psyko-kramen jag gav Fredde på parkeringen. (Jag kommer snart hamna på 7:an)
Tråkigaste: Starten på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0