Dagens 080820

Kläder: Blå jeans - VILA, vit pikétröja - jobbet, vita skor - adiddas goodyear.
Smink: kajal och mascara.
Frisyr: Utsläppt och tråkigt efter regnet.
Bild: Hmmm.. va ska vi skrapa fram idag då? Fredde vid gårdagens frukost på IKEA?!



Läsning: Ingenting för närvarande.. ont i huvudet.
Låt:

 

Mat: Mackor på jobbet med creamcheese och skinka, citronkaka på Waynes till lunch.
Vill ha: Vågar jag inte skriva ut på bloggen idag.
Favorit: Idag får telefonen vara min favorit.. med den når jag alla nära och kära.
Köp: Panodil!
Humör: Otroligt lycklig och glad just nu.
Göromål: Idag skall jag... hämta min kamera!
Borde: Hämta en kopp kaffe så jag slutar gäspar.
Längtan: Efter Tallinresan.
Beroende: Mina post-it-lappar.
Roligaste: Roligast idag?! Samtalet med Rajje kanske? Fick hjälp med jobbet som vanligt.
Tråkigaste: Tröttheten som drabbat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0