Dagens

Nu har jag hittat dessa på flera olika bloggar de sista veckorna och tänkte att man kanske skall börja med en dagens.
Jag vet att Lilija.com har en typ av "Dagens" som kommer lite då och då i hennes blogg.
Tycker ni ska kolla in hennes blogg och titta på hennes bilder. Egentligen inte så speciella men jag tycker hon får med känslan i ögonblicket när hon fotar. Läser hennes blogg dagligen.

Kläder: Blå jeans - VILA, svart linne . Gina Tricot, svart top med tryck över nyckelbenet - Esprit, svarta stövlar - Duffy.
Smink: underlagskräm, kajal och mascara.
Frisyr: Utsläppt på jobbet, passar inte alltid med flätor.
Bild: Sitter på jobbet så jag får ta det jag har.. en bild tagen den 6 maj 2006 på södra bergets hotell.



Läsning: Sundsvalls Tidning samt Dagbladet, en viktig del i jobbet.
Låt: Takida - The dread som spelas på bandit.se



Mat: Ingen aning ännu, har dock med mig tacoköttfärs och spagetti.
Vill ha: Tidig lunch *ler*
Favorit: Min helgekopp fylld med kaffe.
Köp: Capri-Sonne
Humör: Kanonbra! Varför deppa om man inte måste *ler*
Göromål: Räknar på offert till kund. Skriver en massa förslag.
Borde: Ringa flera kunder och gå och kissa.
Längtan: Löning och ny bil.
Beroende: KAFFE! KAFFE KAFFE!
Roligaste: Att min helge-kopp kom till jobbet idag.
Tråkigaste: Att backlighten på min privata dator inte fungerar.


Kommentarer
Postat av: Alex

hahha men sånna hade juh pappa tidigare juh på jobbet, det finns ju en mugg med LINA på juh... Jadu helgen var som den var. Ovadå min underbara natt? mener du den med G? evigheter sen... Men fick veta de där igår... Pojken är sjuk... FAst han kommer juh med ganska roliga saker med...

2008-08-18 @ 11:16:02
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: AW

Pojken e sjuk... e du dum han e så normal man kan bli jämfört me vissa då.....

2008-08-18 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0