En bra början på dagen..

Kom in på jobbet, ringde Fredde.. dösurrade lite medans jag startade upp datorn.
Då knackar det lite lätt på dörren och när jag tittar upp står Pappa PUCKO där med 2 Helge-koppar kaffe.
Åh, äntligen har min Hälge-kopp kommit på jobbet, tyvärr är texten som Pappa PUCKO en gång skrev på den bortnött.
Den ser aldrig så bra ut som när den är fylld med kaffe.
Vi pratade lite om hur barnens helg har varit, lite semester och skrattade lite åt att jag kollade in vilka byxor han hade.
Ett par välbekanta BLEND-byxor som jag lurade på honom i Östersund efter ett pooljobb för några månader sedan.

I dag har jag även insett att någon tjuvtankar min bil under färd.
Kan någon förklara för mig hur jag kan va på gränsen till reserven när jag lämnar dagis men har över kvarts tank när jag kommer fram till jobbet?! Är det samma dvärg som hjälper mig att stava som tankar min bil?

Idag ska jag åka och försöka byta ut remoten till Wii:et som inte fungerar, så skulle jag även ha lämnat in min dator där backlighten dött helt nu. SUCK! Jag är så trött på allt som kostar pengar.
Nu har jag lagt ut 9000:- på bilen och det dyker bara upp mer och mer kostnader hela tiden. SUCK!

Nä nu ska jag göra ett tokryck på jobbet för i morgon blir det sveg!
Någon som vill vara sällskap i bilen?? SUCK! Världens tråkigaste väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0