En egen sjuksköterska!

Jag är otroligt glad över att min kusin J jobbar på sjukhuset.
Hon får mig att sluta nojja så förbannat som jag alltid gör när det gäller Mojjo.
Jag fick inte tag på vårdcentralen idag ändå. Hur kan man sätta 30 minuters telefontid, hela Sundsvall ringer ju då.
Mojjo ska ändå på kontroll för ögonen. Har inte varit på en kontroll sedan senaste sprutan så det är över ett år sedan nu.

Idag har jag även hämtat våra pass. Så nu kan vi äntligen åka var vi vill.
Samt att resan är bokad, "Farmor" ringde tidigare och sa att hon hade bokat resan. Dock så skällde hon även lite på mig.
Svarar ju alltid med företagsnamnet innan förnamnet:
- XX Mamma S!
- Vadå XX? Du är väl inte deras?
Hon visste minsan vems jag var. *ler* Hon är en underbar människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0