Ensamhet och pass

Många skriver om ensamhet nu när hösten kommer.
Det står på bloggar och i tidningar om hur deprimerad människor blir när mörkret kommer och man är ensam.
Jag uppskattar min ensamtid med Mojjo. Jag älskar att sitta uppkrupen med henne i soffan under täcket, med massor med tända ljus som luktar gott och titta på Ice Age eller Surfs Up.
(Behöver ju inte avslöja att jag nästan alltid har datorn i knät och redigerar bilder)
Men visst kan jag erkänna att det är mysigt med sällskap med. Jag älskar att mysa med en man i soffan med, krama på någon, pussa på någon eller bara ha någon att ringa för att höra dennes röst.
Men för mig är egentiden med Mojjo viktig!

Nu när hösten kommer är det många som åker utomlands och resebolagen kör med sina driver.
"ÅK DIREKT FRÅN SUNDSVALL"
"FYNDPRISER DIREKT FRÅN MIDLANDA"

Då slog det mig, mitt och Mojjos pass borde ha kommit nu.
Ska nog försöka hämta ut dem i morgon. ÅH, nu kan vi åka utomlands när vi vill!! JIPPI!
Börjar väl sakta men säkert med Tallin nästa helg. Annars får vi nöja oss med utomläns en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0