Inte orkat uppdatera efter helgen.

Jag har inte haft någon lust att sitta vid datorn på hela helgen. Det kommer att komma bilder från kräftskivan men inte ännu. Jag skall även fråga en av mammorna på plats om jag får visa bilder på en av de sötaste små pojkar jag sett.
Alla bilderna på honom blev helt underbara! Hade en enormt rolig kväll även fast jag och Mojjo tackade för oss rätt så tidigt.

Gårdagen bestod av frukost i Berga med grabbarna, sedan badade Mojjo i poolen hos familjen PUCKO medans vi andra drack kaffe. Efter det åkte jag, Mojjo och Alex till Birsta och strosade i flera timmar.
Köpte en mössa och en keps till Mojjo, hon behöver nått på huvudet som är lite varmare nu när det blir höst.
Sedan blev det en sväng tillbaka till familjen PUCKO för att städa ur bilen lite. Den blev så fin!!!
Medans jag låg där på knä och dammsög säterna ringde Tias och sa att han var hemma igen och att jag kunde komma förbi.
Slutade med att vi åkte och drack en massa kaffe i Juliskär. Jag behövde de!
Mojjo lekte med "kaffekokarnas" son J, de körda "kopter" = helikopter, "lappbil" = lastbil, "pappabil" = polisbil och Mojjo hade jätteskoj. Hon är underbar min lilla tjej!

När vi kom hem busade vi lite och sedan ville Mojjo inte sova. Men rätt som de va somnade hon mitt i en kram.
Då vill man inte kliva upp, då vill man bara ligga kvar och njuta av stunden.

Någon förstod nog hur otroligt ledsen jag var igår. Hon livade verkligen upp mig nu på morgonen med bilderna på hennes blogg. Jag behövde de! (lägg märke till att det är Mojjos kepsar hon har på sig)
Älskar dig gumman!

Även glad att pappa PUCKO bryr sig. Vet hur mycket han älskar Mojjo.
Men gladast gjorde nog Mattias mig igår. Så glad att han valt att finnas där för mig.



Kommentarer
Postat av: Alex

Ni måste bara erkänna, vist är jag het i Moas kepsar>?

2008-08-25 @ 15:37:54
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0