Jag ska bli lastbilschaffis..

 


Idag åt jag lunch med Fredde och eftersom min bil är på verkstad så fick jag åka lastbil.
Blev lunch på MAX i ca 19 minuter tills jag kom på att jag ville köra lastbil. Vi var ändå tvungen att vänta 11 minuter pga färdskrivaren och vad gör man i en lastil i 11 minuter? Man leker bak i flaket.
Eller... vi åt.. delicatoboll. Blev ingen punchrulle eftersom jag nästan spyr vid bara tanken sedan i julas när jag åt mellan 100-200 st på ett par veckor.
Efter dessa 11 minuter gått åkte vi till en stor grusplan där jag inte kunde köra in i något.
TADAAA! Jag körde inte in i nått, även fast jag backade.

Jag kände hur min mage växte och blev en ölmage och hur mina älskade Adiddas Goodyear förvandlades till ett par slitna röda träskor. Jag har hittat mitt kall.
Nu måste jag bara välja vilken nätbrynja jag ska köpa och vilken tobak jag ska tugga.
Är det kanske OK att snusa nikotinfri snus istället? Jag kan spotta lite ändå, bara för sakens skull.
Det jag kommer ha mest problem med är att vissla efter snygga minderåriga tjejer.. jag kan inte busvissla.

Funderar på om det går att slå ihop med mitt nuvarande jobb.
Ha med mig hela personalen bak i lastbilen så kan jag ställa ut dem på plats direkt.. vad tror ni?
Kommer garanterat vara ensam med den servicen iallafall.
Dom kan nästan få välja själv vilken personal de vill ha. Vilken affärsidé.
(Finns bildbevis på att jag körde men dom vågar jag inte visa)







Kommentarer
Postat av: Alex

Har han inga araxbollar? llr vad de heter? och hur kan du glömma att lämna kopplet? Nu kan ja juh inte koppla P o Jonas och låta Ymot vandra fritt:D

2008-08-13 @ 13:52:19
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: alex

Mitt öra klarar sig!

2008-08-13 @ 14:03:57
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Trileia

Ni är fan inte kloka. Kaffe!!

2008-08-13 @ 16:05:07
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0