KLART!

Då va det klart.
Nu har jag och Mojjo varsitt pass att hämta ut till veckan.
Mojjo va jätteduktig.
När vi klev in på polisstationen skrek hon rakt ut.
-PAPPAS JOBB!
Ja, Mojjos pappa arbetade på polisstationen när han bodde här i norrland.
Idag hjälpte faktiskt det henne att göra rätt vid fotograferingen.
Jag sa åt henne att titta på pappas jobb (polisens emblem) som sågs i displayen på kamera-apparaten.
Mojjo tittade på den, såg snäll ut och.. KLICK.. så va bilden tagen.
Hon ser så snäll ut, kan inte vara mitt barn *ler*
Själv såg jag mest trött och lite sne ut, tror jag stod och vägde på ett ben.

Nu ska jag bara skicka iväg lite andra papper sedan ska jag luncha med "Bandy".

Någon som är intresserad av våran kräftskiva den 23 Augusti??
Helgen innan vi åker till Tallin. Jag vet inte vilka jag bjudit och inte, men ni som känner mig kan väl höra av er om ni är nyfikna på tid och plats.

Jag har även tankat idag, för exakt 500:-.
Känner mig magisk när jag lyckas stanna exakt på jämna hundra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0