Lära mitt barn dumheter..

Om jag inte lyckades nog med detta själv så finns det tydligen massor med frivilliga som gärna ställer upp.
Min kusin J exempelvis.
När hon var barnvakt i helgen så lärde hon Mojjo vad man skall svara på frågan Hur gammal är mamma?
Svaret blev naturligtvis... GAMMAL! Det tycker Mojjo är jätteroligt.
Men själv är hon... en tå år. Hon har inte bestämt sig om hon är ett eller två ännu.
Igår lärde jag Mojjo hur man på bästa sätt blöter ner sin mor, det snappade hon upp snabbt.
Tyvärr får man ju inte skratta när hon gör dumheter men jag kan ju inte låta bli.

Igår var jag och Tias och inhandlade ett Nintendo Wii, men vi orkade knappt spela nått.
Lite boxning och baseboll men jag va så trött att jag somnade.
Jag är rädd att jag kommer spela rätt mycket nu när man har ett Wii ståendes hemma.
Tipsa mig gärna om bra spel.

Nä, nu ska jag fortsätta jaga kunder.

Kommentarer
Postat av: Efoo

Giutar Hero är så bra!!

2008-08-14 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0