MIN CAMULLA!

Idag tog jag mig tid att ringa Camilla, eller Camulla som hon heter i min värld.
Här på bloggen kallad C, men nu har jag fått godkännande att skriva ut hennes rätta namn.

Blev så glad när jag ringde henne! Kände att jag var tvungen att berätta hemligheten för någon och hon är den enda jag kan berätta för. Vi kommer som vanligt in på tok, även efter alla dessa veckor då vi inte riktigt vetat var vi haft varandra.
Idag blev samtalsämnet "puppvaxning", skrev ju något om de för några dagar sedan.
Tänker inte utveckla vårt samtal mer än så.

Ikväll kommer även en till nära vän till mig, Jörgen från Göteborg och hans son ska kika förbi en sväng efter att de kört en lastbil till Härnösand. Ska bli skoj att träffa dom. Hoppas Tias hinner träffa honom en sväng med.

För övrigt har jag ätit pölsa idag. TACK SNÄLLA MATTIAS FÖR MATEN!
De va sååååå gott! Måste åka till min farmor någon dag och lära mig göra hennes pölsa.
Ingen gör så god mat som henne.



Mamma, det är inte taget på mig, bilden är från sv.wikipedia.org som är ett uppslagsverk på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0