Mys i sängen..

Jag och Mojjo ligger här i sängen och myser. Det här är det absolut bästa jag vet.
En underbart glad unge som är kramsjuk.
Alla dessa kramar får mig att sakna "mimmi", min lilla krambjörn.
Hon sitter som en plåster på mig så fort vi ses. Synd att hennes lillebror blivit lite tvär men jag förstår honom.
Det kan inte vara lätt alla gånger att måsta dela med sig av alla sina leksaker när man är 4.
För Lille-T är det inte så självklart att någon helt plötsligt börjar leka men hans leksaker och han får en tillsägelse när han försöker ta igen dem. Men det går över efter ett par veckor, känner igen det där beteendet.
När han inte bråkar med Mojjo är han hur go och kramig som helst.
Kan ju inte riktigt säga att Mojjo är bättre, hon bråkar på rätt mycket hon med.
Saknar dessa två små skitungar.. *ler*

Igår var Mojjo hos kusin J till strax efter tolv. Blev tidig kväll för mig pga alla omständigheter.
Trött på fulla människor när man är nykter själv men blev rätt road ändå.
Satt kvar hos kusin J i nån timma när jag hämtade Moa och pratade. Trivs så otroligt bra i hennes sällskap.

Nu ska jag nog snart kliva upp och ringa mammsen, funderar på att åka dit en sväng under dagen.



Kommentarer
Postat av: / F

Du ser ut att ha det bra....kram / F

2008-08-11 @ 00:27:58
URL: http://skallig.blogg.se/
Postat av: / F

en godmorgon sång

2008-08-11 @ 00:34:13
URL: http://www.youtube.com/watch?v=0HbzRfIZ4fI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0