2 glas vin och bra musik.

Sitter här med 2 glas vin framför mig och lyssnar på nickelbacks nya skiva.
Nej, jag har inte en personlighetsklyvning eftersom det str 2 glas framför mig, jag har sällskap och väntar på ännu en del i sällskapet.
Jag och Mr.Danne kockar mat och dricker vin i väntan på att Tele-J skall komma förbi och göra oss sällskap.
Senare skall vi damer släpa ut den stackars mannen i Sundsvalls, även kallad ryggdunkarstan av MangeMyt, nattliv.
Ikväll består maten av älgkött tillkockat av mamma S. Kan detta ätas frågar sig vissa.. Ja jag hoppas de!
Återkommer förhoppningsvis med bilder från kvällen senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt för dig att du får komma ut på lite kul någongång, du sitter ju för det mesta hemma med Moa när dom andra är ute och roar sig. Och Moa älskar ju att vara hos "Min momma" som hon säger.

2008-12-13 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0