Ännu en av mina små prinsessor.



Jag ligger här i sängen och tittar på min dotter samtidigt som jag bläddrar genom bilderna tagna med D80.
Mitt ibland dem hittar jag en bild på Alice, en av mina 3 underbara prinsessor.
Mojjo, Fasters älskling och lilla Alice. Vet inte ens om jag får träffa henne på julafton.
Jag som verkligen sett fram emot att fira jul med dessa 3 små busungar och nu verkar det som om det bara blir jag och Mojjo hemma under granen. Vi har iallafall en gran och massor av julklappar. Alla till Mojjo dock.

Jag blir alltid så blödig när Mojjo blir sjuk. Jag lider verkligen av att se henne så sjuk.
Att höra henne hosta och se hur hon kämpar för att andas och känna att jag inte kan göra mer än krama på henne och ge henne den medicin hon skall ha. Men sen då? Sen är det bara att sitta och se på när hon lider.
Tänk om jag kunde ta över hennes lidande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0