En dag i december.

Idag har jag lagat min bil. Genom att tvätta den!
Nja, lite mer än så gjorde jag faktiskt. Jag rengjorde lite under huven med.
Märks att det varit kallt, varmt, kallt, vamt. Men efter lite rengöring så va allt som ärjat fint igen..
och bilen fungerar galant. Centrallåset, bakluckan och sterion.

Har även hälsat på Tias en snabbis idag. Hör och häpna!!
Jag var dit med Wii:et som han köpt av mig. Jag fick ju pengarna för flera veckor sedan så de började bli dags att lämna spelet nu. Tjatade även till mig en tatueringstid den 22 Jan. Längtar redan. Hoppas PA kan fixa min bild så jag blir nöjd.

Hann även förbi familjen Pucko en snabbis. Faktiskt Mojjos val. Hon ville träffa Alex och jag förstår henne.
Hon saknar familjen Pucko. Det gör jag med.

Så här långt låter dagen helt OK va?!
MEN ICKE!!
Min nytvättade och dammsugna bil blev nerbajsad under kvällen. Vad är det för fel på min hund som inte kan bajsa när det är snö ute. Som tur är var det bara att plocka bort de, utan problem. Stenhårt!!
Så blir de när man hållt sig i 4 dagar.
Min stora farliga mördarhund som älskar att lukta på rosa blommor och inte kan gå där de är blött eller snö.
Som älskar att ligga i knä och mysa och hellre slickar ihjäl tjuven än biter den.
Men han är fin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0