Frågestund 2008

Frågor "stulna" från Lily.


Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
Svarar väl detsamma som tidigare på denna fråga.
2 saker jag gjorde iår som förbryllade mig lite var att jag köpte en svindyr klänning och att jag feströkte under sommaren.

Har du något minnesvärt datum?
Mojjos födelsedag är alltid speciell.. varje år.

Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga nyårslöften. Är inte uppväxt med en sådan tradition. Får se om jag kan skrapa fram något löfte under dagen,

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja min bror och hans sambo fick bebis nr 2, lilla Alice.

Dog någon som stod dig nära?
Ja min mormor gick bort för en kort tid sedan.

Vilka länder besökte du?
En sväng till Tallin i somras men annars har jag hållt mig i sverige. Tänkte rymma utomlands med Mojjo 2009 istället.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kärlek och närhet. Men jag tror 2009 kommer bli ett kanonår.


Vad var din största framgång 2008?
Jag fick mitt drömjobb men tackade nej.

Största misstaget?
Sommarens alla händelser. Dom hade jag kunnat vara utan. Men de har lärt mig att inte vara så godtrogen.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tycker att jag och Mojjo inte varit annat än sjuka. Just nu sitter vi båda och är förkylda och Mojjo har lunnginflammation.


Bästa köpet?
Bästa köp? Jag har inte köpt något speciellt iår. Ett nytt bilbatteri i förrgår?!


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till Mojjo.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mojjo gör mig alltid glad. Ibland mer, ibland mindre.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Nickelbacks Rockstar och Sonja Aldéns Du får inte.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Trots skillsmässan 2007 var 2008 sämre. Så nu kan de bara bli bättre.


Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på mig själv.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit snäll.. hehe, tolka det som du vill.


Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min mor, hennes man hemma hos min bror tillsammans med hans familj.


Blev du kär i år?
JA, de blev ja!


Favoritprogram på TV?
Efterlyst så klart.


Bästa boken du läste i år?
Läste SAS igen. Älskar den boken.


Bästa filmen du såg i år?
PS. I love you gillade jag. Även fast de är en kärleksfilm.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Minns faktiskt inte. Tror att jag bara var hemma faktiskt. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, mindre lögner från vänner och ex. Fler raka puckar.


Vad fick dig att må bra?
Att jag fann vänner jag kunde lite på och att jag fick träffa Annelie så mycket under året.


Vem saknade du?
Min far som vanligt. Men de finns väl ingen som läser min blogg som inte kunnat räkna ut de.

De bästa nya människorna du träffade?
Johanna och Daniel.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack detsamma! Det ska jag göra =)

2008-12-31 @ 20:07:59
URL: http://silverblixten.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh gumman, detsamma! jag älskar dig.

2008-12-31 @ 23:05:24
URL: http://johannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0