Vi är djävla Einsteins..

Jag är så otroligt trött på Händige Manny och Små djävla Einsteins efter dessa 2 dagar.
Så fort jag hör Mr.Dannes ringsignal på telefonen vill jag bara självdö. Den melodin spelas säkert 50 ggr i varje ansnitt av Små Einsteins. Men Mojjo älskar dom så vad gör man inte.
Jag sitter här och lider medans hon glatt sjunger med. Och titt som tätt slår mig på armen och säger..
-MAMMA! Du ska också göra.
Så nyss satt jag här och klappade på mina ben fortare, fortare och fortare för att sedan stäcka upp händerna i luften och skrika AVFÄRD!!
Sitter just nu och nynnar.. Vi har ett uppdrag, vi har ett uppdrag....

Barnprogrammen var bättre förr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0