Vinterkräksjukan?

Nu ligger jag äntligen nerbäddad. Åkte på middagen som planerat och åt faktiskt janssons även fast de va fisk i.
Och det va helt ok, jag åt även köttbullar och priskorv. De va jättegott!
Hela vägen till akzo va det gott. Ca 2 mil skulle jag kunna tänka mig. Där kom de upp igen.
Förlåt Akzo att jag kräktes på eran parkering, men hellre där än i bilen.
Reagerade på att de såg ut som gräddstuvad pyttipanna, så de äter jag aldrig igen.
Föredrog kräkningen tidigare idag, den smakade iallafall pepparkakor!

Nu tänker jag inte äta nått mer!!
Hoppas nästan att de är nått jag ätit eller vinterkräksjukan men livrädd att de har med "det andra" att göra.
SKa dock till läkaren den 16 för att börja ny utredning på de.

Kommentarer
Postat av: GS

En stadig whisky brukar vara en bra medicin, åtminstånde mot dom två första orsakerna.

Krya på dej

2008-12-07 @ 22:04:35
Postat av: Therese

Kom inte med nån magsjuka inte =) Då måste jag täppa igen alla gångar och hål i min lägenhet ;)



Kram

2008-12-07 @ 23:18:46
URL: http://silverblixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0