Barnvakt..

Idag har pappa PUCKO och damen så kallad sin egna dag. Har hört ryktas om att hon övningskör... HJÄLP!
Hoppas iallafall att hon har lika roligt med sin far som jag brukar ha, dock inte på samma sätt får jag hoppas.

PP är med Fredde i slalombacken och själv så fick jag Freddes 2 busfrön att ta hand om.
Vi har spenderat mycket av dagen hos min bror och busat med fasters älskling. Ungarna verkar ha haft riktigt skoj.
Vi skulle åka pulka men det är ju bara is och vatten överallt.
Nu är vi iallafall hemma i min lägenhet och jag håller på att kocka köttfärssås och potatismos. Ungarnas beställning.

Har haft en mysig dag med ungarna och även skönt att få lite tid med min bror.
Skönt att surra skit medans ungarna busar, bara han och jag.
Förstår varför damen så kallad vill ha egentid med sin far, de behöver jag med min bror då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0