Det nalkas helg..och kalas.

Nu är det snart helg igen..
Ikväll skall vi nog bara vara hemma och mysa framför TV:n. Pappa PUCKO la fram det som förslag igår och det lät som en bra idé tyckte jag. Helt slut efter denna vecka.
Tyvärr har möten och möbelskruvandet gjort att jag tappat lite arbetstid men den försöker jag ta igen nu genom att konstant hålla telefonen mot örat och ringa kunder.

Insåg precis att min dator inte hittar rätt skrivare, skriker på min kontorsgranne.
-HJÄLP!
Hur skall jag kunna skriva ut en massa offerter utan skrivare? Utan offerter får jag inte in några pengar.

Övriga helgen hoppas jag består av lugnt. Vi kanske skall till barnen PUCKOs kusin på kalas men annars så är det kalaset jag planerar på söndag.
Mojjan fyller ju 2 år nästa vecka och det är kalas på söndag. Har beställt en Fransk chokladtårta genom Fredde sedan tänkte jag baka en vanlig gräddtårta själv. Orkar verkligen inte slå på stort som jag gjorde ifjol när jag gjorde en rosa dino. Dock så kommer gräddtårtan innehålla så lite socker som möjligt, skall göra pappa PUCKOs föredetta flickväns berömda chokladkräm och ha i mitten. Den är underbart god och utan socker.

Nu skall ja bråka lite mera med skrivaren. GRRR.
Upp med garden och in i matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0