Från Gråsten till Singel och Gråsten igen..

I fredags gick pappa PUCKO från "Gråsten" till singel.
Detta pga rallykörning från botten till toppen av Södra Berget. GUBBE!!
Under kvällens gång hamnade vi på andra höga höjder, nämligen Halsta Hotellet i Sollefteå.
MYS!
Där åt vi en 3-rätters middag som bestod av rentartar, oxfile och marängswiss. Till detta avnjöt vi även en flaska vin. Under de sista glaset vin fick jag krypa till korset och "fråga chans" på pappa PUCKO så nu är han åter Gråsten.

Resten av helgen har bestått av besök hos svärföräldrar. Både mina och pappa PUCKOs.
Jag har varit väldigt nervös inför detta möte men det gick kanonbra.
Damen så kallad och PP hade nog skrämt upp mig i onödan. Moa busade med farfar PUCKO och åt massor av bullar som farmor PUCKO gjort. Jag och pappa PUCKO satt mest och kikade på hockeyn på TV.
Ja vi är lika hockeytokiga båda två.
Lördagkvällen avslutades i soffan med illamående pga för mycket godis.

Idag har pappa PUCKO lämnat mig och busarna för möte i STHLM. Ska jag vara ärlig saknar jag honom även om det är skönt att vara hemma ensam en stund. Saknar även damen så kallad och PP. Tycker om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0