Hilda the Bitch Witch is Back!

Idag är jag sur, eller rättare sagt irriterad.
Ska jag vara ärlig har det faktiskt kommit lite tårar av besvikelse också.
Tack Fredrik för att du är en sån underbar vän som orkar lyssna, som orkar trösta när jag är ledsen, som kommer med värmande ord och som får mig att skratta när livet känns trist.

Idag insåg jag varför jag blivit den jag är, den människan som anser att själv är bäste dräng.
Jag är glad att jag inte är rädd för att bli smutsig om händerna eller för att bryta en nagel, jag fixar "biffen" själv.
Jag behöver ingen BMW! Det går lika bra med passat.. om man inte skall frakta stora anslagstavlor.


Samtal med min Bitch:

Bitch: Jag vill bara be han dra åt helvete.
Fröken S: Men gö de då!
Bitch: Men var?

Ja, var ber man någon fara då? Testa Sundsvall, ibland kan de vara ett rent helvete.
Men bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
(aj aj, ironin börjar redan skina igenom, max 5 minuter till normalt beteende igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0