Livrädd!

Damen så kallad har börjat övningköra och har fått för sig att hon skall köra när vi skall åka till Funesdalen.
ICKE SÄGER JAG!!
Hur underbar och söt hon än är gör hon mig livrädd.
Det ligger något i det hon sagt till sin far under hennes första övningskörning i helgen.
Hon tycker att hon borde ha en övningskörningsskylt fram för att de hon möter också skall se att hon inte är så duktig på det hon gör. (Fast hon är rätt duktig, men det erkänner jag inte offentligt)
Men denna idé kanske inte var så tokig.

image222

Kommentarer
Postat av: Alex

TAck Lina,
men nu äre så att jag inte behöver den dära skylten där fram..

2008-02-12 @ 15:32:47
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0