Pappa PUCKO smittar..

Skulle tanka i morse.. fyller upp bilen med bränsle och.... har glömt koden till kortet.
VAR ÄR DET MED MIG?!
Tar upp telefonen och tänker ringa Moas pappa som också kan den.. kommer inte ihåg hans telefonnummer.
Har det inte inlagt på den telefonen jag hade med mig. VAD ÄR DET MED MIG?!
Kommer till jobbet och skall gå in genom passersystemet. KODEN?!
Trycker fel kod 2 ggr innan jag kommer ihåg min rätta kod. VAD ÄR DET MED MIG?!
Tror att Pappa PUCKO smittat av sig med sin ålderdom.

Jag har blivit SENIL!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Huurrru du, min far må vara lite gamal, men du kan inte skylla på han för DU inte kommer ihåg saker och ting.´hihih;D

2008-02-15 @ 14:38:59
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Alex

Knappast. jag får skylla saker på hans gener men de kan du ej, så klaa inte mer än nödvändigt,... jag tror de är du som har smittar ner han med senilhet

2008-02-15 @ 16:08:35
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0