PUCKO!

Nu ringde pappa PUCKO!
Denna människa har en konstig inverkan på mig. Känner inte igen mig själv i hans söllskap.
Hela familjen gör mig otroligt glad, helst Damen så kallad som har en väldigt god och positiv inverkan på mig.
När hon är i närheten är jag alltid glad. Skrattar åt henne för jämnan. Chamig tös! LIK MIG!
PP får mig mest att känna ett visst lugn. Hävdar starkt att detta är den snällaste människa jag mött i mitt liv.
Han har ett så stort hjärta att jag inte förstår hur det kan få plats i hans kropp. Visst att han bråkar och är jobbig till och från men detta är en pojke som kommer göra en flicka otroligt lycklig en vacker dag.
Men åter till pappa PUCKO..
Börjar bli lite orolig att denna människa är gränsen på felfri och sånna människor finns inte.
Har endast funnit ett fel på honom och det vet både han och hans familj vad det är. Han är FÖR snäll många gånger. Sedan kan jag reta mig på hans hemska morgonhumör, måste lära mig att inte prata med honom förrän han fått 2 koppar kaffe och en cigarette.

Nu skall jag se om jag kan åka och shoppa lite möbler till mitt kontor. Kommer ju inte in där eftersom det används som mötesrum ibland. Detta pga mitt nuvarande runda bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0