Tandläkare

Efter att jag lämnat Moa på dagis kl 07:00 i morse åkte jag till tandläkaren.
Har haft lite tandvärk så jag tänkte åka dit och fixa lite innan fjällresan. Vill ju inte ha ont när vi skall leka i snön.
Kom ihåg att jag skulle fixa lite!!!

Lite innefattade:
Undersökning.
2 röntgenbilder.
Lite pillande.
Bedövning.
Dragning av en visdomstand. AJ!
Lite karvande i tandköttet.
1 stygn.

Påminn mig att nästa gång jag går till tandläkaren skall jag vara mer förberedd. Ont i hela ansiktet nu,

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag har hittat vårat semester paradis:D 33, grader, shopping hetlt okej, Sol, stränader. http://ving.se/resort/resortMaster.aspx?categoryid=1®ionid=15&countryid=138&areaid=1017&resortid=1078&itemid=1078&filterOnCategoryId=1

Vet visserligen inte vad flyg och skit kostar, men det vore underbart att åka;D

2008-02-19 @ 12:16:01
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: H

Mindre godis så slipper du tandläkaren.
Ta en puss av pappa pucko istället!
När suget kommer smygande

2008-02-19 @ 13:34:09
Postat av: pp

haha. rätt åt dig. du vet ju att om man börjar vara med en gammal man så blir man gammal själv.

2008-02-19 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0