Vadslagning...

Slog vad men pappa PUCKO igår, vilket inte är något ovanligt i vårt lilla gäng.
Mellan barnen och oss består priset oftast av 5-kronor men mellan mig och pappa PUCKO har det börjat bli handlingar. Vet vad ni tänker men ICKE!
Jag förlorade detta vad och fick städa deras tvättstuga igår. Vika tvätt, tvätta tvätt, hänga tvätt.. BLÄ!
Hade jag vunnit hade pappa PUCKO fått springa naken runt stugan när vi skall till fjällen, detta med en jämtlänsk flagga i handen sjungandes HEJA ÅRE! Kanske även denna skrivet på rumpan...

HEJA )( ÅRE

Kommentarer
Postat av: damen så kallas

hahhaha, allvarligt. de hade faktist vare lite små roligt att se.. men ändå inte..

Jag vet att du inte behöver han hjälp llr vad man ska kalla det hela. Men de känns ändå fel om du ska betala allt. Och då är min far bra att ha iallfall för min del:D

2008-02-04 @ 16:00:23
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: damen så kallas

Verkar juh som det, men vi kanske kan åka utan min älskade lillebror?!(a)

2008-02-04 @ 16:37:46
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: Bgn

Ta med kamera till fjällen vet ja! Så du kan lägga ut bilden om han förlorar ett vad (fniss)

2008-02-04 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0