2008..

Idag är det 1 Januari 2008..
Detta år började riktigt bra, hoppas det fortsätter så.
Jag är otroligt nöjd men känner att paniken börjar komma för allt man skulle hunnit med dessa veckor när man varit ledig. Jag har ju bara 2 dagar kvar på ledigheten.
Ska nog åka in på jobbet en sväng idag och kolla igenom lite inför mötet jag har på torsdag.
Ska nog umgås lite med Fredde idag med, de va ju ett tag sedan nu.
Undra vad denna dag, detta år har att ge mig?!

19:38
Hittar inte kabeln till min kamera. Ville ju lägga in min fotoserie på Moa som jag knäppte igår.
Får leta den i morgon.
Dagen har bestått av trevliga möten, kaffe på välkänd ort, påhälsning av Fredde och barnen.
Sedan mat på Biteline med världens underbaraste vänner. Jag behövde dem just ikväll.
Jag har insett att det bara straffar sig att försöka vara snäll mot vissa människor men då slutar vi med de.
Kan folk inte se den goda tanken i en handling så får det vara även från min sida.
Helst när man inte kan ta diskutionen själv.

Efter en stunds mysprat med Malin, som va den enda som blev kvar lika länge som jag, kom ett annat trevligt sällskap tillsammans med sin dotter. Jag tror både jag och Moa blev lika glada av att se dem även fast vi sågs för bara några timmar sedan. MYS!

Nu är vi iallafall hemma igen och jag tänkte försöka somna i tid ikväll.
Ska ju på jobbet i morgon klockan 8, och Moa skall få åka på dagis och leka med barnen.
Ska nog ringa ett litet telefonsamtal till någon i Östersund innan jag somnar. Tänker på dig vännen!
Nu skall jag pussa Moa godnatt innan jag skall krypa ner i ett varmt skönt bad och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0