7 JANUARI IDAG!

Idag är det den 7:de!
Mer än så tänker jag inte skriva om det... (Har aldrig påstått att jag är utförlig i mina utlägg)
Jag har en massa jobb som skall göras men det är svårt att utföra ett arbete utan rätt verktyg.
Blir bara arg och irriterad över sådant.


Idag är det måndag, då brukar jag skriva om bloggarna och dagens nyheter så vi gör väl det även idag.
Har tillkommit ett par bloggar till min lista.
Skriver dock inte om alla idag, tar några väl utvalta.

Babbis blogg - det va inte så mycket uppdaterat där idag. Men jag skummade igenom det hon skrivit de senaste dagarna. Kikar lite på hennes fluff-jacka och lyssnar på hennes arga kärring.

Den rykande heta Webkocken - denna herre har varit dålig på att uppdatera sin blogg på sistone. Dock så har han skrivit om skumbad och efter det klassar jag honom som en erotisk brandman med kockkunskaper.

Damen så kallad har också en blogg som jag följer lite mer sporadiskt.
Denna adress tänker jag inte delge er eftersom jag inte anser att alla mina läsare har med denna att göra.
Ett skydd för mig och för henne i det hon skriver. Men hon har ett underbart sätt att uttrycka sig och jag småskrattar ofta efter att jag läst hennes inlägg.

Och till min favoritblogg.
Ryser, mår dåligt, samlar kraft samtidigt som jag ler. Denna blogg ger mig så mycket.
Den skildrar en värld som ingen borde behöva stå ut med. Jag lever mig in i hennes skrivande, följer inlägg med tårar i ögonen, hopp i hjärtat och obegränsad sympati.
Den är min absoluta favoritblogg!

En liten hälsning till Ola som också är i Thailand:
Måla inte fula gubbar på väggen, hoppa inte av båten för tidigt, kasta inte in handuken i fel omklädningsrum..
Ja ja, du förstår nog vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du listar mig! * glad * Kramar

2008-01-08 @ 03:01:46
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0