BLOGGMÅNDAG!

  • Sitter i skrivande stund och läser Words of a woman.
    Även fast livet inte alltid är så drastiskt som hennes så kan man lära sig mycket av att läsa hennes blogg.
    Hon är stark.
  • Herr Henriksson har skrivit om tävlingarna på Osra Grönklitt, ett ställa som jag älskar sommartid.
    Har lite släkt i Orsa så det händer, dock inte ofta, att man åker förbi och hälsar på.
    Kanske blir en sväng i sommar eftersom man hittat en motorcykeltokig familj, precis som den i Orsa.
  • Men min erotiske kock, Lari, har haft stiltje i helgen tror jag. Har han kanske badat skumbad med vackra damer,    sökt jobb eller möjligtvis bara tagit det lugnt och tagit hand om sig själv. Väntar med spänning på en uppdatering.
  • W har tydligen haft en trevlig helg med glädjeburkar och en tripp till Södra Berget. Där utspelade sig min fredagkväll, men som jag skrev tidigare.... uppdatering sker vid senare tillfälle.
  • BABBI då?
    Erkänn att ni kollar den! Så otroligt roligt att jag inte läst denna på hela helgen. Fanns massor att läsa när jag loggande in nu på morgonen. Om dumma grannar, boktips, restaurangbesök, och nosringar. Hon är lite TJURig denna dam. Hon hade även nämt min lilla tös Lotten som inte är så liten längre.
  • Lotten var dagbarn hos oss när hon var liten och kommer i mina ögon alltid vara 4 år och söt.
    Idag är hon lite äldre och skall ha barn vilken dag som helst. Följer hennes blogg med spänning.
    Där bloggar hon mycket om sin mage, känslorna runt att bli mamma och hennes sambo Micke.
  • Damen så kallad kommer snart bli uthängd här hon med. Så snart saker och ting i övrigt har fallit på plats.
    Skriver som tidigare, någon gång i februari uppdateras livet med familjen PUCKO. Ett stående inslag i min bloggmåndag.

    Har även lagt 2 till bloggar till min favorit- och läsa-dagligen-lista:
  • Hockeyfrun som jag fann genom Babbis blogg. Otroligt rolig läsning om hockey, sex och allmän samlevnad.
  • Två singeltjejer - ocensurerad: Denna blogg är kanske inte jag men jag skrattar och nickar om vart annat när jag läser den. Det ena inlägget roligare än det andra och det ligger konstigt nog något i det dom skriver.
    Klart läsvärd på arbetstid.

    Detta har tagit upp en del av min dag men det är ju måndag.
    Jag läser inte alla dessa bloggar varje dag men som ni borde förstått är måndag = Bloggmåndag och jag skummar igenom alla favoriter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men shit - då behöver jag ju inte ha ångest för att jag inte går på gymet som jag ska då... Grymt bra ;)

2008-01-14 @ 11:10:27
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

SNygg header.. Har du gjort den själv?

2008-01-14 @ 11:39:12
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Elin

svar:Härligt:D:D
ha en bra dag!

2008-01-14 @ 12:02:12
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: damen så kallad

Oojoj;d fjällen låter super skojj med en massa snö och allt. Men vi måste hitta brodens blogg, vem vet vad han kan
skriva om oss.

2008-01-14 @ 12:24:50
Postat av: damen så kallad

normal skulle jag knappast kalla någon i fam.pucko eller som umgås med dom frivilligt:D Man blir skaddad av oss kan jag lova

2008-01-14 @ 12:30:04
Postat av: damen så kallad

hahahha, men gåre inte finna de hela på nån sök väg? sen gåre juh att ta en liten titt i hans dator(A) inte för han skulle bli så glad.

2008-01-14 @ 12:32:19
Postat av: damen så kallad

har gått igenom alla 14
åriga manliga bloggar på blogg.se. Lyckas inte heller.

2008-01-14 @ 12:44:11
Postat av: damen så kallad

i think i got it, men fråga mig inte hur:D

2008-01-14 @ 12:45:55
Postat av: damen så kallad

jag har kommit fram till att han har ingen. Har bara luras. Dum pojken.

2008-01-14 @ 12:50:13
Postat av: damen så kallad

men han bara retas, eller så vet han verkligen något som du inte vet. Jag tror han gilalr taco paj, han får äta det mesta, allt som är nyckelhåls märkt och sen äre väl inte vitbröd och sånt. Men du kan ta det lugnt jag gillar taco paj!;D

2008-01-14 @ 12:52:06
Postat av: damen så kallad

hahaha jag försökte oxå hitta din men lite svårt utan efternamn men dan efter fick ja länken hit. hahah han var juh bra på det hela, men frågan är vad bror min skriver om. men bloggagratis är så lätt att hitta om man ger ut sitt namn, och så smart är han väl inte?

2008-01-14 @ 13:05:04
Postat av: damen så kallad

Men 3rätters middagen var juh min far som skulle laga inte du. Men inte behöver du göra sånt eller, vi blir bara glad över mat på bordet och med ert sällskap.

2008-01-14 @ 13:13:35
Postat av: damen så kallad

men det äre ja förösker juh säga, vi behöver ingen. Och du behöver inte överdriva för du ska visa din kokkost för första gången för oss.

2008-01-14 @ 13:16:50
Postat av: damen så kallad

Klrt vi hjälper till och allt, de trodde ja men ändå. det blir din kokkonst och vi behöver absolut ingen förrätt men till efterätt om du nu ska tvärt ska ha det, kan vi väll ta marängswich. eller hur de stavas och du kan göra din chokladsås som jag har talas om.

2008-01-14 @ 13:23:05
Postat av: Lotten

hihi,lite äldre n 4a år e jag nu mera kan jag lova ;) :D tänk snart ska man föra släktet vidare. =) hoppas allt e bra med er!

2008-01-14 @ 16:22:33
URL: http://www.nogg.se/lotten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0