Då var det dags igen..

Onsdag... 08:30.image199
Jag som är livrädd för läkare... AJ! AJ! AJ
Nu kommer jag gå och oroa mig för detta besök fram till dess.
Har börjat insett att jag inte skall skjuta på mina läkarbesök.
Bättre att ta tjuren vid hornen och bli frisk än att bara dra ut på det.
Dumt att bråka med döden om man inte måste.
I och med denna mening får jag en bild i huvudet från "det sjunde inseglet".

- Vem är du?
- Jag är döden.
- Kommer du för att hämta mig?
- Jag har redan länge gått vid din sida.
- Det vet jag.

Nu kanske jag inte kommer dö av digerdöden..
Men jag tycker verkligen inte om läkare.

Sedan håller damen så kallad på med utpressning. Måste iofs erkänna att de är otroligt roligt att vi fått denna kontakt. Det kommer mms med konstiga bilder på mig och gårdagens julgransplundring.
Jag skall bli bättre på att fota med mobilkameran när jag är hos denna familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0