Dagens ungdomar..

"Dagens ungdomar"
Det känns som de orden kommer väl till pass nu. Vad håller ungarna på med????
Jag ser varken det spännande eller roliga i detta.
Nu är det ett barn i Harmånger som dött med denna anledning som trolig dödsorsak.

Enligt tidningarna går det ut på att ungarna/ungdomarna tex hyperventilerar och en kompis tar grepp runt halsen tills de svimmar.
Efter detta slår man den avsvimmade lite i ansiktet tills den vaknar.
Detta har tydligen ungdomarna börjat filma och lagt ut på internet.

Inte F*N lekte vi sånna lekar när jag var barn. Vad har hänt med bygga koja, hoppa hopprep, spela boll och andra "normala" lekar?
VÄX UPP! kanske inte är rätt uttryck men nu får väl även ungarna ta och skärpa sig lite.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjena! Har precis läst igenom din blogg, och måste väll lägga till en kommentar eftersom du tror att jag är någon som kallar sig " K ". Men det är det inte. Vad skulle jag få K ifrån?? När jag läste denne "K"s inlägg så skulle man faktiskt kunna tro att det är jag, men "K" skriver lite väl mesigt för mej. Mera rakt på sak!!!!!
Nä nu ska jag äta frukost så ha ré.
Jo, hörde att du lovade Evve att komma på fredag. Gö inte henne besviken igen!!!!!
Kram Jenny

2008-01-09 @ 11:17:42
Postat av: W

Bläh, tvärless på att gå hemma och vara oproduktiv. Kan inte ens sova som folk. Annars helt okej. =P Ska du gå på Pippen-matchen?

2008-01-09 @ 11:44:03
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Damen så kallad

hahaha men jag säger inget, tyckte bara att du var värld ett litet samtal;D Och han är så nyfiken på vad du skriver men vill ändå inte tjuvläsa det hela här.

2008-01-09 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0