Doktor Bergström eller va de Larsson?

image203
Har varit hos läkaren idag.
Dock så var jag inte lika orolig och nervös som vanligt.
Har jag blivit van efter denna månad?
Efter lite klämmande och kännande konstaterades att jag behövde ytterligare tabletter.
Skall detta aldrig ta slut?
Någon sa att ålder inte kunde smitta av sig men jag börjar undra.
Efter ålderskrocken har min kropp havererat.
Kan ju bara bero på en förkylning men det känns bättre att skylla på någon annas ålder.
Minnesförlusten har också smittat av sig, väntar bara på kutrygg, höftproblem och sedan
kommer väl rullatorn på posten.

Övrigt idag sitter jag och bokar en massa möten i Östersund nästa vecka.
Tänkte åka upp dit och göra lite nytta.
Tänkte även försöka boka in ett möte med farbror Ola.
Frågan är om jag vill åka från kontoret nästa vecka när J kommit tillbaka. Har verkligen saknat hans historier.
K har ju tagit hans plats under tiden han varit i Thailand men det blir inte samma sak.
Imorse när min underbart vackra kropp entrade fikarummet fick jag se min favoritkollega satt och pratade med K.
Denna kollega och jag arbetade mycket tillsammans under våren och sommaren. Den bästa kollega jag haft på fältet. Sedan att det rycktas om att vi utfört diverse sexuella handlingar i andra kollegors sällskap under en arbetsresa till Gävle gör bara saken roligare. Till saken hör även att denna kollega är gift och att jag även tycker väldigt mycket om hans fru, som också arbetar på detta ställa.
Men vad är det vi brukar säga, vi är en enda stor familj.

Jag är barbaflink.
J måste vara barbaskön.
K är Barbabok.
Kollegan
är helt klart Barbapappa och frugan Barbamamma.
Men vem är Barbastark??


image204

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 10:03:13
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: lillbrorsan

jag e barba stark:P

2008-01-16 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0