En ung dam som gör intryck..

Minns knappt hur det var att vara 16 längre, men jag börjar bli påmind om det.
Har mött en dam den sista månaden som gör mig väl medveten om hur det var.
Känner igen mig för ca 10 år sedan. Alla funderingar, tröttheten, olika förändringar, alla up and downs.
När jag va 16 var livet absolut inte en dans på rosor, det är det inte idag heller men man upplever det på ett annat sätt.
Denna unga dam har gjort ett gott intryck på mig. Har fastnat för henne otroligt mycket.
Saknade henne igår när jag satt och såg på TV med resten av hennes familj. Hennes ogenomtänkta kommentarer som är så klockrena. Hennes far börjar tro att vi är allierade. Jag och damen-så-kallad mot världen.
Tänk att en 16-åring kan vara så mogen även fast hennes far inte alltid förstår det.
Men jag som ser det från utsidan ser redan en vuxen ung dam. Glöm för gud skull inte att vara tonåring också!!

Kommentarer
Postat av: tokholmaren

kan inte göra annat än att hålla med. är glad att jag inte är 16 längre, det var en tokig tid.

2008-01-12 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0