Idag är jag billig..

Idag har jag redan tjänat 25 kr.
5 kr i morse för att pappa PUCKO var sen till jobbet, som alltid. Dock bara 15 minuter.
(Kanske ska börja slå vad om nått roligare?)
Sedan behöver vi inte berätta för någon att han satt och jobbade till 23 igårkväll.
Sedan blev de 20 kr till för att jag skulle avsluta mitt möte med "någon" för att pappa PUCKO behövde hjälp av "någon" med lite tekniska prylar. NÄ! Pappa PUCKO är inte det minsta teknisk!!

Min dag idag består av JOBB JOBB JOBB! Möjligen lunch med Fredde, sedan JOBB JOBB JOBB!
Har en massa möten jag måste boka in nästa vecka.
Ikväll måste jag också jobba,  har fått nya uppgifter och en ny deadline. Blir inget bus ikväll inte!

Nu ska jag jobba vidare, uppdaterar säkert under dagen när jag funderat för mycket på livet.
Kan man bli för gammal för att fråga chans? Kommer nog ett inlägg om hur man "raggar upp" någon senare.

Kommentarer
Postat av: Damen så kallad

han seg? ojoj han som brukar kunna kliva upp 10 min innan han ska iväg och vara klar, har du gjort han fåfäng? Ät ni, jag har äns å länge inte ens ätit frukost och jag har vare uppe ett par timmar nu.

2008-01-17 @ 10:12:25
Postat av: Damen så kallad

Men han blir faktist pås fri om han får en lugn vecka eller 2. jag har faktist sätt honom utan dom ett par gånger om året. Haha men jag kommer juh börja jobba sen juh, eller så fort jag har fått ett.

2008-01-17 @ 10:32:46
Postat av: Damen så kallad

Håkan skulle höra av sig, han måste väl fundera om han har råd för sin lilla kiosk att ha en 16 åring som jobbar dagligen(hoppas) men jag har väl ínga större ideer vad om jaa vill göra. haha ja, det är ganska otroligt att vi ska till den där stugan. Det pratades redan om den på min mors tid och sen har han sagt att vi 3 skulle åka när det blev lugnare och så;D Men efter han träffade dig verkar han ha fått en spark i baken. Vilket man uppskattar.

2008-01-17 @ 10:40:27
Postat av: Damen så kallad

Hahha det är nog inte bara för dig vi åker
till fjällen, japp de var de 21. Hur länge vi blir borta skulle jag säga söndag?
Det blir nog fler sånna kvällar.

2008-01-17 @ 10:55:00
Postat av: W.

Det är kul att jobba. ^_^

2008-01-17 @ 11:08:43
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Damen så kallad

hahha jadu, han hade fått en riktigt spark av mig om han iten satte mig och min bror överst. För flickvänner/parters kan bytas ut men itne sina barn:D

2008-01-17 @ 11:08:50
Postat av: Damen så kallad

Meeh haru förväntat dig nått annat då?;)

2008-01-17 @ 11:58:53
Postat av: ohängde brodern

den dära svarta håriga saken måste få följa med. annars får ni inte följa med :P jag får fortsätta tjatta på pappa pucko ock han s nya .........som inte vill ta med sig ''svart hårig sak''

2008-01-17 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0