Jobb och design..

Har suttit och arbetat i ett par timmar nu.
Lite med mitt vanliga jobb, finns en del att kråpa på nu, men den sista timman har jag arbetat på layouterna som skall vara klara på onsdag. Fått lite feedback från beställaren och det är roligt att få höra deras kritik, både bra och dålig. Har även gjort en snabb och enkel ny design till bloggen. Bort med julen!
Idag har eftermiddagen bestått av otroligt mycket jobb. Efter mitt kundmöte har jag suttit med papper över hela mitt bord, lite därför jag tog hem jobbet idag. Tycker inte om att lämna saker halvgjorda.
Det är lättsamt att arbeta hemma, men jag har kommit på mig själv att det blir för mycket jobb då.
Har lite svårt att slita mig för att gå och äta mm, det är lättare på jobbet där det kommer folk och "stör" hela tiden.

image171
Satt med "grabbarna grus" på fikat i eftermiddag och den ena är mer vulgär än den andra.
Idag var deras stora samtalsämne Teknikmagasinets "Clone a willy".  

Med detta kitt skall man alltså gjuta av sitt organ för att fylla gjutformen med choklad
och vips så har man organet i choklad.
"Grabbarna grus" satt och diskuterade hur mycket choklad var och en skulle behöva
för fylla deras gjutform. En liten plopp? En geishagodis?
Det slutade iallafall med att de skulle ha en bastukväll där jag skulle vara förste
avgjutare. Vilken ära!!

Hela fikarummet skrattade så vi kiknade. Vilka ideer pojkarna har.
Nu vet ni vad vi roar oss med på dagarna..


Ler även vid tanken på de grodor som idag hoppade ur någons mun.
Du har gjort ett gott intryck. DIGG YOU, som någon brukar skriva.
(Men vissa gånger stavas tydligen you.. yuo, men det kanske har med åldern att göra)








 


Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

hahaha.. vad är det för skum fråga?.. hmm.. måste ju vara stor kuk som gäller.. eller så är det oralt som gäller.. haha.. eller vad tror du? :P

2008-01-03 @ 21:02:37
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0