Massa G..

Själv gillar jag inte massage men jag fick ett tips idag för de som gör de.
Tips från mig till Annelie med pojkvän. (Nu nämde jag dig för 3:dje gången på en vecka).

Tänd ljuset och, när du vill, häll och sprid ut den värmda massageoljan från ljuset på huden. OBS bränner ej!, Massera varsamt över hela kroppen. Slappna av i ljusets lugnande sken och njut av doften av vanilj.

Kan detta även vara roligt ensam? Man kanske borde testa, jag som älskar värmeljus.
Men jag kan tänka mig att de kanske är så roligt att stå ensam i badrummet och smeta in sig med massagestearin.. (Vet inte varför jag reflekterade på de)
MAMMA och  "damer så kallad": Ni har inget läst och inget lärt er.. *ler*

image188

Kommentarer
Postat av: damen så kallas

Hahah okej, gillade han inte bilen llr vad?

2008-01-08 @ 19:21:47
Postat av: hon med pojkvän

skall ske..hehe fula tanten fick snuskiga tankar ju..

2008-01-08 @ 19:22:46
Postat av: Damen så kallad

Varför kan dom inte vara underbara i dagensläge med? Aja man får hoppas på det bättre genom åren

2008-01-08 @ 19:35:45
Postat av: damen så kallad

joo det kan min göra med, han är stark som fan. klart ja ville;D

2008-01-08 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0