Min släkt.. Vem är K?

Älskar verkligen min kusin Jenny!
Fick precis ett inlägg om att K inte va hon, K va för mesig.
SÅ SANT!! (Nu måste jag ju fundera på vem det kan vara igen)

Och en hälsning till Evve: Klart jag kommer på Fredag.
Har lite att göra på jobbet och även senare på kvällen men jag vill absolut inte missa din födelsedag i år igen.
3 helt underbara ungar. En stor, en liten och en mittemellan.

STOR är i samma ålder som damen i fråga, skiljer ett par år mellan dem.
Hon är otroligt vacker och rolig att umgås med.

LITEN är en av mina små favoritbusungar. Där är det precis som med Moa, Full rulle hela tiden!
Men som ni kanske förstått gillar jag barn med lite fart på.

MITTEMELLAN är damen som fyller år på Fredag. Hon är nog den roligaste av de tre.
Hon kommer ofta med roliga kommentarer och är nog en riktig tänkare.
Hon kommer slå sin mor på fingrarna när hon blir större.

Då kanske man får träffa pappa "TOK" innan han åker tillbaka till Ryssland.
Han fyllde år i Måndags men då hade jag så ont att jag åkte hem och la mig på sängen..

Nu såg jag min mentor så nu skall jag jobba igen.
Nu har jag iallafall hunnit läsa igenom allt om företaget iallafall.


Nu kommer jag ju till nästa dilemma, vem är K?
Jag var ju nästan säker på att denna familj var inblandad.
Eftersom K vet vem min far är så vet människan även vem jag är. Även med tanke på tidigare kommentar om mina inlägg borde denna människa känna mig någorlunda.
Men vem är de?

Kommentarer
Postat av: Damen så kallad

men så gamal är han inte, han är väl ung för att ha mig och bror min. och det kunde ha varit mycket värre som 10+.

2008-01-09 @ 11:55:03
Postat av: Gabriella

Hallå där, kliva upp på morgonen är juh jobbigt :P Men du lägger dig väl innan mig så lite måste du väl ha att läsa för jag uppar juh det sista jag gör innan jag sover oftast, fniss. Ha en bra dag!

2008-01-09 @ 13:14:03
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: W

Så där lagom bra. Ska till jobbet imorgon oavsett, orka inte gå hemma och dra benen efter mig längre.

2008-01-09 @ 14:33:41
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: H

Vet inte vad det är frågan om men varför blir jag glad att höra i från dig..:)

2008-01-09 @ 16:41:10
Postat av: W

Ja man har ju inte så mycket annat för sig. =) Busbacken, en mardröm åt båda hållen på vintertid. Hua.

2008-01-09 @ 17:06:11
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Emmelie

Jo, lite snäll har jag faktiskt varit :P Ja, man halkar verkligen efter på hemmaplan när man bor häruppe, var ju inte hem på hela hösten och det lär nog inte bli ngt Sundsvallsbesök riktigt i vår heller, kommer nog inte vara ledig så mycket. Men eventuellt blir jag lite ledig i mitten på februari och då ska jag hem en sväng, men jag vet inte om jag ska till Sundsvall eller Orsa. Haha, oj vilket utlägg det blev det och vad jag plötsligt tycker synd om mig själv. Hur är det med dig och söt-Moa då? Vart bor ni nu? Ha det bra, kraam!

2008-01-09 @ 22:17:33
URL: http://emmelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0