RÄKNA FÅR?!

1..2..3..4..5..6..7..... Kan nog hålla på hur länge som helst.
Har sovit 5 timmar i natt och kroppen är utvilad. Jag hade iofs vilodag igår.
Har dock hunnit bada 2 ggr mellan 22 och 06.  JA! Jag älskar att bada!

************************************************************************************************
 
Gick och la mig en stund vid 8 och halvsov medans Moa lekte i sovrummet.
Så mysigt att bara slappa framför TV:n nu när det är helg.
Dock så blev det ett abrupt slut på detta strax innan 11 då Moa hittat mammas glas med
KALLT vatten som hon tyckte hon skulle tvätta mammas rygg med.
Jag flyger upp ur sängen, pratar i denna stund med Linda i telefonen, frågar Moa:
-Får man göra så där Moa?
Moa svarar så med världens största leende:
-Nä! Och sedan tokskrattar hon.
Linda tyckte för övrigt att detta var jätteskoj.

Nu har jag iallafall duschat, som inte nattens bad vore nog, och vi skall klä på oss och
åka vidare för att mysa lite innan jag och "farbrorn" ska på hcokey.
Verkar som lilla Moa skall vara med dottern, även Moa verkar vilja de eftersom hon springer
fram och tillbaka i sängen och säger hennes namn.
Var får min unge all energi ifrån??!!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Såg ditt meddelande som du skickade på facebook. Är inte aktiv på sidan så jag svarar här. Jo jag längtar upp emellanåt faktiskt, men om jag får välja bor jag här :). Skönt för dig att du bor där uppe nu kanske? Fast det var säkert trevlig hos Glenn oxo ;)

2008-01-05 @ 14:19:45
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0