Still kicking..

Nu är jag snart klar med den sista layouten, har deadline i morgon kl 07:00.
Sitter och lyssnar på Cascadas What hurts the most, den lugna versionen som finns i bloggen, den gör att jag kommer i rätt stämning för att göra lugna layouter.
Dessa bilder skall användas för reklam för en affärsverksamhet med spa och massage.
Har nog inte klarat av att göra dessa bilder om jag inte mådde så bra just nu.
Känner hur ideerna bara sprutar ut mig, de har säkert fått 10 st olika att välja mellan, nu sitter jag bara och finputsar de utvalda.
Är väldigt nöjd själv, va länge sedan jag fick till något så bra.

Kvällen i övrigt spenderas i liggande läge i ett mörkt vardagrum med TV:n surrandes i bakgrunden, levande ljus i hela lägenheten, liggandes på rygg i soffan med datorn på magen.
Varvar jobbet med bloggläsande och facebooksurfning, skriver lite skräp till några folk på msn och lyssnar en massa på musik
Msn just nu: MAMMA, Indor, Graniz (Fredde), Jerry, BoUet och Annelie.
.

image189

Kommentarer
Postat av: damen så kallad

jag är envis om det är nått jag verkligen vill, men bror min är inte som alla andra, han kan man itne prata med när han inser att man tar honom. Han tar till händerna.

2008-01-08 @ 21:12:10
Postat av: damen så kallad

jadu, att vara tyst och inte höras är itne riktigt min grej. Nopp men han lär väl komma hem nångång.

2008-01-08 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0