Strumpätaren, är du där?

Tvättstugan, finns det ett bättre ställe?
Jag gillar faktiskt tvättstugan, helst nattetid. Tycker konstigt nog om källaren med.
Rogivande att stå där nere med musik spelandes i hörlurarna från telefonen, sjungandes samtidigt som jag hänger upp 100 små rosa tröjor, 223 småstrumpor och 57 små Moabyxor.
Om ni undrar på det ojäma talet strumpor så brukar strumpätaren i tvättmaskinen göra mig sällskap.
Ikväll hade vi ett givande samtal om meningen med livet.
Samtidigt som jag står där nere slår det mig vad fruktansvärt mycket kläder min dotter har som jag inte lagt märke till. Hälften kan hon inte ens ha längre.
Nu skall jag och Bänkt ha ett litet samtal ang grädde, blåbär och socker. GLASS!



Kommentarer
Postat av: Combat girl

Den där strumpätaren brukar hälsa på här hemma å..

2008-01-16 @ 00:17:48
Postat av: Damen så kallad

Dom förnyar sig med olika frågor vaje dag

2008-01-16 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0