Tito Beltran och Pelle Svensson

Läs detta och begrunda:
http://www.expressen.se/debatt/1.1014218/080122-bodstrom-skyldig-till-haxprocessen

Min fd "svärfar" har än en gång yttrat sitt tycke och tänkande. Jag ser upp till Pelle och läser gärna allt han skriver.
Har läst allt jag hittat på nätet samt hans böcker. Jag kanske inte håller med honom i allt han tycker och tänker men han letar verkligen upp fakta till de saker som berör honom.

Denna människa är även en helt underbar människa privat.

För att svara på den underbara kommentaren jag fick på detta inlägg:
Jag bodde hos S i 3 veckor ungefär pga av att de va jobbigt hemma, vi hade en kort relation, men anser att de va mer än en flört. De finns en anledning till varför jag satte svärfar inom snuffar, som jag kallar dem. De va för att de inte skulle behöva tolkas in så mycket i de.
S är en av mina bästa vänner idag och jag vet hela historien med hans ex och varför de inte höll.
Och där finns det även ord sagda till mig fördel som jag inte tänker nämna här.
Jag älskar S som vän idag och kommer aldrig välja bort honom ur mitt liv även fast jag gått vidare med min nuvarande.
Svar nog K?!

Kommentarer
Postat av: K

Jag blir lite fundersam?!?!?! Var ni i lag länge??? eftersom du kallar Pelle Svensson för "fd svärfar"!? Jag blir så himla brydd bara! Jag trodde inte att man kallade någon för "svärfar" när man bara hade en liten "flört" eller vad man ska kalla det, eftersom han hellre ville vara med sin fd tjej än dej.... Inte vet jag...jag bara funderade.
// K

2008-01-23 @ 22:16:48
Postat av: Anonym

K vad är det o bry sig om?

2008-01-23 @ 22:47:03
Postat av: Jenny

Fan..man skulle kunna tro att det är jag ju.HAHAHA Den här K känner nog dej jävligt väl Lina! Nä nu ska man hoppa i säng, har ett viktigt uppdrag i morgon...(arbeta som slav på sundsvalls sjukhus). Have a nice night. Kram Jenny

2008-01-23 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0