Vad har hänt med mamma S?

Har ingen lust att blogga men tänker göra det ändå.
Känner att jag vill skryta lite om familjen PUCKO som varit mitt sällskap hela helgen.

FREDAG:
Har aldrig varit med om liknande kväll.
Tänker inte avslöja händelseförloppet ännu eftersom jag först vill vara säker på vad som händer och sker.
Men denna kväll har etsats fast på min näthinna och kommer aldrig glömmas.
Kan sammanfatta kvällen med ett OJ! (Kommer blogga ut händelseförloppet någon gång i februari)

LÖRDAG:
Sov länge!
Avnjöt frukost tillsammans med hela familjen PUCKO och börjar gilla det.
Denna familj är så otroligt gästvänliga, öppna och charmiga så man vänjer sig snabbt med att ha dem i sitt liv.
Efter en mysig frukost åkte jag och Mojjan till kusin Jenny.
Där bytte vi barn, jag lämnade Mojjan och fick med hennes 2 äldsta barn samt 2 vänner till dem.
Sedan åkte vi på hockeyn. Timrå - Djurgården. För allas info vann timrå. Sååå.. Jag är ingen jinx!
Skjutsade sedan hem hela barnaskaran och bytte till mig min egen igen.
Mojjan och jag rullade sedan söderut, middag hos familjen PUCKO klockan 19.
Där fann jag 2 hungriga barn men ingen pappa PUCKO, han va ute på andra äventyr.
Vi hamnade som vanligt på köksgolvet där vi låg och pratade i närmare 2 timmar innan fadern dök upp i huset.
Dessa barn har verkligen vunnit mitt hjärta!
Äntligen fick vi smaka på damen så kallads underbart goda potatisgratäng och fläskfilé. Hon är en otrolig kock precis som sin far.
Blev lite tv-tittande innan alla ramlade i säng.. TRÖTT!

SÖNDAG:
Sitter här med en trött liten Mojjan som vill ut i snön och leka.
Vi klev upp vid 11 i morse och åt frukost innan vi lekte privattaxi till stan.
Vad gör man inte för folk man tycker om!
Nu skall vi plaska lite badkar innan vi skall åka till kusin Jenny igen. Ta igen kaffet vi missade igår.
Måste nästan erkänna att jag saknar hela familjen PUCKO efter denna helg, även Z.

Dock så missade jag och damen så kallad snögubbebyggandet, måste ju ta igen de me!


Kommentarer
Postat av: Damen så kallad

Snöbyggandet har vi kvar, skakar fortfarande vet ej om det är för kylan eller vad:D

2008-01-13 @ 22:16:34
Postat av: Damen så kallad

Klart jag gör, det låter super gott. Var hon inte på så bra humör i morse?;D

2008-01-14 @ 08:49:54
Postat av: Damen så kallad

Oj, va gör du o moa med han? Men vad gjorde han uppe då?

2008-01-14 @ 08:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0