Ang Mr.Niceguy

Folk, tex N som kommenterat, frågar gång på gång hur jag kan umgås med Mr.Niceguy.
Mr.Niceguy är inte så oärlig som vissa tror mot mig, han erkänner vad han håller på med och de respekterar jag.
Så länge jag vet var han står så kan jag vara vän med honom.
Dock så är han inte vän med mig på samma sätt som Fredde, Camilla, Sara, Ronica mfl, för dom litar jag på till 100%, de gör jag inte på Mr.Nicegut just nu.
Plus att jag tycker så otroligt mycket om hans dotter "mimmi".
Såå.. var det något jag missade att förklara så ställ gärna fler frågor.

Jag och Mr.Niceguy är inte ett par för er som undrar, vi är vänner och umgås mycket för att barnen leker så bra med varandra. Fler invändningar tas gärna emot.
Jag misstänker ju redan vem N är.. eftersom man kan spåra IP-nummer.
Kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0