BADAT

Efter dagens bravader åkte jag och Mojjo hem till Pappa PUCKO eftersom det kändes som han och jag hade lite att prata om. Jag berättade för honom vad som hänt den sista månaden och varför jag betett mig som jag gjort.
Såååå otroligt lycklig att han förstår och finns för mig. Jag har verkligen saknat hans stöd, hans famn och hans trygghet den sista tiden.
Efter kaffet började Mojjo tjata om att bada, och vet ni vad den lilla lymmeln gör. Hon går och vrider om nyckeln till poolskyddet och kör undan det. Hur visste hon hur man gjorde det?
Därefter hoppade vi i poolen, jag, mojjo och P som precis kommit hem. Nu blev det bus.
Min snygga outfit gjorde det kanske inte bättre, pappa PUCKOs kallingar med playboykaninen på och mitt svarta linne.
Riktigt snygg. Mojjo hoppade från kanten på poolen, mellan mig och P och var under vattnet åt alla håll och kanter.
Efter va 1 timma kom odjuren upp ur badet och vi åt pizza tillsammans. GOTT!
Jag åt så jag började må dåligt.
Men nu är jag iallafall hemma igen och jag och Mojjo skall krypa ner under täcket och mysa strax.


 

Kommentarer
Postat av: Alex

Men hurru:D jag skulle vilja ha mitt svarta linne tillbaka;D SÅ kan du få din skjorta o lite andra kläder:P

2008-07-10 @ 22:55:25
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0