Birsta City och familjen B.

I morse när vi vaknat, druckit kaffe och kladdat lite fil åkte vi till Birsta City och strosade.
Jag köpte lite "Tishor" till Mojjo och sedan fikade vi en massa.
Underbart att få umgås med Karin och Fredrik lite, samt att jag fick röva bort hans dotter en stund inne på Lekplaneten.
Där köpte mojjo och dottern varsitt svettband, men Mojjo ville promt att mamma skulle ha de. OK!
Rocker som jag är så drog jag på mig det.. snorgröna svettbandet med stjärnor och blommor på.
Efter att vi handlat mötte vi kusinens Jennys barn E1 och E2. Åt tillsammmans med dem och skjutsade sedan hem dem mot en kopp kaffe.
Satt nog hemma hos familjen B en bra stund. Trivs så himla bra tillsammans med Jenny. Hon är mer som en syster än som en kusin.

Nu har jag badat och grejat lite hemma, nu blir det ryggläge en stund på sängen tillsammans med Mojjo och filmen om WALL-E och kackelackan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0