Birstacity

Nu har jag och Mojjo kommit hem från BirstaCity där vi varit med Blomman, hans Pierre och sonen A.
Älskar dessa 2 människor, vilken otroligt underbar humor dom har. Mina små fjollor!!
Jag skulle inhandla en tillbringare eftersom min fina blåa tydligen tog en flygtur när jag var på jobbet någon gång i november ifjol. Den låg iallafall trasig i hallen när jag kom hem på kvällen. Sånt som händer, vissa tillbringare är födda med vingar, andra utan. Sedan skulle jag inhandla en brödkorg. Tror ni jag köpte nått av de?
NÄÄÄÄ!
Men det blev fika på charm och ett par nallepuh-stövlar åt Mojjo för 49kr. Helt OK!

Nu återstår att vika kläder, tvätta klart allt i tvättstugan, städa klart lägenheten och poppa en himla massa musik.
Och ett och annat SMS går till Alex som jobbar. Hon skall få dras med mig och Mojjo någon dag till veckan, en riktig mysdag ska vi ha!

Just nu spelas Nickelback - Far Away som har en otrolig inverkan på mig.
Otroligt vacker text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0