Drömkillen..

Pratade än en gång med C idag och skulle berätta om besöket jag fick häromdagen.
Skulle förklara hur mysigt jag tycker det är när dom tar med sig bullar till kaffet.
-Ja och han hade med sig blöjor.. bl... blö.. bullar.
VA?! Var fick jag blöjor ifrån??
Här började min och C sjuka hjärnor snurra igår och helt plötsligt sitter vi och pratar om att den perfekta mannen kommer med ett paket nattbindor. Fråga mig inte hur? Jag skyller allt på fröken C.
Älskar att prata med henne.

Sedan fick jag ett... ja va kallas de.. offer I cant refuse.
Har nog insett att Takida och Hulken är den perfekta matchmakingen..
Varför krångla när det faktiskt kan vara så enkelt?
UNDERBART!!!

Kvällen avslutades med att jag och Mojjo headbangade i bilen och tokskrattade.
Mojjo älskar verkligen när hon och jag fuldansar. Love my kid!!!!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0